ápr
6

 Ismét vonattal, ismét vasárnap, ismét az unokához, azt már nem is mondom, hogy ismét a feleségemmel utaztam  az unokához. Semmi különös nem történt. Hely volt a vonaton.

A fűtésre nem panaszkodhattam, mert teljesen kitavaszodott. Már, már úgy tűnt, hogy semmi érdekes nem fog történni. Igaz, hogy a jegyvizsgálóval még nem találkoztam. Egy darabig.

Amikor aztán előkerült, én voltam, aki kellemetlenül érezte magát. Ugyanis amikor meglátott, a következőképpen köszöntött:

- Csókolom Pista bácsi!

Nem is tudom miért, de az előző posztomra írt kommentek jutottak eszembe. Néhány kommentezőnek ellenszenves volt  a jegyvizsgálókkal szemben tanúsított viselkedésem. Főleg az ragadott meg, hogy valaki „okostojás”-nak becézett.

 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://megintkesunkvazze.blog.hu/api/trackback/id/tr814366857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása