ápr
6

  Sokszor olvasni panaszos postokban, hogy hiába ölik bele az adóforintokat a vasútba (megjegyzem, a vasutas dolgozó is fizet adót).  A MÀV egyik nagy problémája az ún. vízfej fenntartása, mely a  cég bérköltségét nagyban növeli, eredményt kár vízionálni.  Nem is erről írnék.  A pénz másik elfolyásának útjáról. Bele is kezdenèk:Történt, hogy egy állomáson, melyet nevezzünk Y-nak, megszületett a döntés, hogy a három szolgálati helyen-forgalmi iroda+2 váltóállító központ-biztosítékszekrény-korszerűsítést végezzenek. Ez a civil életben egyszerű lenne, de nem az a MÀV-nál. Itt az erre illetékes az Ik Kft, mely a vasúti épületek,létesítmények fenntartását, karbantartását hivatott szolgálni. Rövidesen meg is jelent az Ik kft egy brigádja, mely azonban csak felmérte a munkát.  Ezután pár nap szünet következett. Ekkor megjelent a brigád egyik tagja pár szakival.  Munkavégzés helyettazonban csak a munka elmagyarázása, feladatismertetés történt.  A z első alvàllalkozás felbukkant. Pár nap eltelt, és az alvállalkozó újabb emberekkel jelent meg, azonban munkavégzés helyett ismét csak feladatismertetés jött. Második alvállalkozó belépett. Nem rabolom a kedves olvasók idejét, elárulom, hogy a "piramis"4szintes. Ennyi szinten csipegették meg a felújításra kijelölt összeget. ÌGy keletkezik a 30.000Ft-os izzócsere díja....stb.Amit kicserélhettek volna akár az első nap, azt hosszú idő, és sok pénz áldozásával oldották meg.Ìrásom holnap folytatom egy másik "mazsolával"

A bejegyzés trackback címe:

https://megintkesunkvazze.blog.hu/api/trackback/id/tr104366854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása