Sokszor olvasni panaszos postokban, hogy hiába ölik bele az adóforintokat a vasútba (megjegyzem, a vasutas dolgozó is fizet adót). A MÀV egyik nagy problémája az ún. vízfej fenntartása, mely a cég bérköltségét nagyban növeli, eredményt kár vízionálni. Nem is erről írnék. A pénz másik elfolyásának útjáról. Bele is kezdenèk:Történt, hogy egy állomáson, melyet nevezzünk Y-nak, megszületett a döntés, hogy a három szolgálati helyen-forgalmi iroda+2 váltóállító központ-biztosítékszekrény-korszerűsítést végezzenek. Ez a civil életben egyszerű lenne, de nem az a MÀV-nál. Itt az erre illetékes az Ik Kft, mely a vasúti épületek,létesítmények fenntartását, karbantartását hivatott szolgálni. Rövidesen meg is jelent az Ik kft egy brigádja, mely azonban csak felmérte a munkát. Ezután pár nap szünet következett. Ekkor megjelent a brigád egyik tagja pár szakival. Munkavégzés helyettazonban csak a munka elmagyarázása, feladatismertetés történt. A z első alvàllalkozás felbukkant. Pár nap eltelt, és az alvállalkozó újabb emberekkel jelent meg, azonban munkavégzés helyett ismét csak feladatismertetés jött. Második alvállalkozó belépett. Nem rabolom a kedves olvasók idejét, elárulom, hogy a "piramis"4szintes. Ennyi szinten csipegették meg a felújításra kijelölt összeget. ÌGy keletkezik a 30.000Ft-os izzócsere díja....stb.Amit kicserélhettek volna akár az első nap, azt hosszú idő, és sok pénz áldozásával oldották meg.Ìrásom holnap folytatom egy másik "mazsolával"
ápr
6
Adóforintok kontra MÀV
| Szerző:
fővizsgálókalauz
| 3:40 am
0
Szólj hozzá! A bejegyzés trackback címe:
https://megintkesunkvazze.blog.hu/api/trackback/id/tr524366854
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.